حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هیچ محدودیتی برای نصب بنر در مناسبت های ملی و مذهبی وجود ندارد

شناسه : 11563 05 فوریه 2018 - 11:59 247 بازدید

تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خبر داد: در مناسبت های ملی ومذهبی نصب بنر از سوی مساجد، هیئت های حسینی و نهادهای دولتی بلامانع است و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد.   به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: تبریز به عنوان نخستین […]

هیچ محدودیتی برای نصب بنر در مناسبت های ملی و مذهبی وجود ندارد
پ
پ

تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خبر داد: در مناسبت های ملی ومذهبی نصب بنر از سوی مساجد، هیئت های حسینی و نهادهای دولتی بلامانع است و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد.

 

به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: تبریز به عنوان نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام همیشه میزبان آبرومندی در مناسبت های ملی و مذهبی بوده و خواهد بود.

 

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر ممنوعیت نصب بنر با داربست افزود: در این راستا بر رعایت اصول فنی و ایمنی در فضاسازی مناسبت های مذهبی و ملی تاکید و به استفاده از اسپیس به عنوان سازه جایگزین توصیه می شود.

 

حاجی زاده افزود: همچنانکه پیشتر اعلام شده بود تمامی سازه های تبلیغاتی شهرداری در اختیار فضاسازی ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر قرار گرفته است و تاکنون با همکاری سازمان بسیج شهرداری، سازمان زیبا منظر ، سازمان فرهنگی و هنری و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز بیش از ۱۵۰ بنر تبلیغاتی به مناسبت ایام فاطمیه و دهه فجر در بیلبوردهای موجود در سطح شهر، سازه های ثابت و لایت باکس ها و سرتاج کیوسکهای مطبوعاتی نصب شده و این فضا سازی همچنان ادامه دارد.

وی در خاتمه گفت: تا به امروز بیش از 1000 طرح پرچم در تابلوهای تیرهای چراغ برق موجود در خیابان های اصلی و فرعی شهر نصب شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.