حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به تعویق افتاد

شناسه : 6959 03 اکتبر 2017 - 5:26 249 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: زمان برگزاری پانزهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز تغییر کرد و تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. به گزارش تبریز ما، “محمد محمدپور” از به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی  کتاب خبر داد و گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز که […]

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به تعویق افتاد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: زمان برگزاری پانزهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز تغییر کرد و تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش تبریز ما، “محمد محمدپور” از به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی  کتاب خبر داد و گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز که قرار بود 14 الی 20 مهرماه برگزار شود، به تعویق افتاده است و در راستای برگزاری این نمایشگاه برنامه ریزی و رایزنی ‌های لازم برای آبان ماه انجام شده است و زمان دقیق آن طی هفته آینده نیز اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکی از دلایل به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه، اعتراض ناشران استانی در راستای حمایت از این بخش در استان از معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بود.

محمدپور ادامه داد: لازم است تا تمام توانمندی ها جهت برگزاری نمایشگاه لحاظ شود و هماهنگی های همه جانبه در این خصوص صورت گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.