حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رستمی مربی ۱۷ ساله های تراکتور شد (عکس)

شناسه : 61667 29 اکتبر 2021 - 2:51 2273 بازدید

باشگاه تراکتور با یک مربی جوان برای هدایت تیم فوتبال ۱۷ سال خود به توافق رسید. به گزارش تبریز ما؛ باشگاه تراکتور بعد از اینکه با مشکل بزرگ پنجره بسته مواجه شد، یک بار دیگر با بهره گرفتن از بازیکنان پایه خود، بحران را پشت سر گذاشت؛ بازیکنان جوان و کم تجربه تراکتور در این […]

رستمی مربی ۱۷ ساله های تراکتور شد (عکس)
پ
پ

باشگاه تراکتور با یک مربی جوان برای هدایت تیم فوتبال ۱۷ سال خود به توافق رسید.
به گزارش تبریز ما؛ باشگاه تراکتور بعد از اینکه با مشکل بزرگ پنجره بسته مواجه شد، یک بار دیگر با بهره گرفتن از بازیکنان پایه خود، بحران را پشت سر گذاشت؛ بازیکنان جوان و کم تجربه تراکتور در این فرصت طلایی، توانستند بازی در بالاترین سطح فوتبال آسیا را به کارنامه خود بیافزایند و این روزها نیز باشگاه تراکتور با جدیت بیشتری مشغول تقویت تیم های پایه خود است.
در حالی که هنوز لیگ های پایه فوتبال ایران شروع نشده و باشگاهها در حال تشکیل و آماده سازی این تیم ها هستند، باشگاه تراکتور امروز مربی تیم ۱۷ سال خود را انتخاب کرد. احد رستمی صوفیانی، فوتبالیست چند سال پیش فوتبال آذربایجان که خیلی زود به جرگه مربیان اضافه شد، با حضور در باشگاه تراکتور، قرارداد خود را به عنوان مربی تیم ۱۷ سال این باشگاه به امضا رساند.
رستمی صوفیانی که در دوران بازی حضور در تیم های تراکتور، ماشین و گسترش را تجربه کرده، دو سال پیش در حالی که تنها سی سال داشت به عنوان مربی در ماشین سازی شروع به کار کرد و اینک مسئولیت مهمی را به عهده گرفته است. او باید تیم ۱۷ سال تراکتور را برای حضور در رقابت های پیش رو آماده کند.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/133356

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.