حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اضافه شدن 2600 متر به فضای کتابخانه مرکزی تبریز

شناسه : 8773 20 نوامبر 2017 - 6:58 240 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: اوایل دهه 90 سرانه مطالعه تک رقمی و حدود 6 دقیقه بود و حالا به 15 دقیقه رسیده است. به گزارش تبریز ما، شهرام خدایی شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان تعداد کتابخانه‌های عمومی استان را 110 […]

اضافه شدن 2600 متر به فضای کتابخانه مرکزی تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: اوایل دهه 90 سرانه مطالعه تک رقمی و حدود 6 دقیقه بود و حالا به 15 دقیقه رسیده است.

به گزارش تبریز ما، شهرام خدایی شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان تعداد کتابخانه‌های عمومی استان را 110 باب عنوان و اظهار کرد: در بسیاری از ادارات و دستگاه‌ها کتابخانه وجود دارد و خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه آمار و ارقام سرانه مطالعه را پایین نشان می‌دهند مردم ما حداقل در بین کشوهای همجوار دارای سرانه بالای مطالعه  هستند.

خدایی با بیان اینکه اوایل دهه 90 سرانه مطالعه تک رقمی و حدود 6 دقیقه بود و حالا به 15 دقیقه رسیده است، افزود: سال گذشته یک میلیون و 133 هزار جلد کتاب در استان به امانت داده‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در طول هفته کتاب تمام کتابخانههای استان عضوپذیری رایگان انجام می‌دهند و سه پروژه عمرانی در ارتباط با ایجاد و بهسازی کتابخانه در میانه، منطقه آزاد ارس و خداآفرین داشته‌ایم.

این مسوول با بیان اینکه در کنار کتابخانه مرکزی ساختمان شماره دو در حال احداث و در منطقه مارالان نیز کتابخانه‌ای در حال کلنگ زنی است، افزود: پروژه بزرگی که در دستور کار داریم این است که بزرگترین کتابخانه کشور را توسط یک خیر در تبریز احداث کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کتابخانه مرکزی تبریز بزرگترین کتابخانه کشور به شمار می‌رود که 11 هزار متر زیربنا دارد و سال آینده 2 هزار و 600 متر به این سطح اضافه می‌شود تا همچنان عنوان بزرگترین کتابخانه کشور متعلق به تبریز باشد.

خدایی یادآور شد: درخواست ما در اختیار داشتن قسمتی از زمینهای پادگان تبریز است تا از موقعیت مرکز شهر برای احداث کتابخانه استفاده کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.