حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح‌های موفق عینالی، نشان‌دهنده نگاه توسعه‌محور مدیریت شهری است

شناسه : 7393 12 اکتبر 2017 - 19:50 211 بازدید

تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی با ارزشمند خواندن طرح‌های تفرجگاه عینالی گفت: اجرای طرح موفق در این تفرجگاه، از نگاه توسعه‌محر مدیریت شهری تبریز حکایت دارد. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش که به همراه قائم‌مقام وزیر کشور از پروژه‌های تفرجگاه عینالی بازدید می‌کرد، اظهار امیدواری کرد با استمرار حمایت ها و همکاری مضاعف مسئولین […]

طرح‌های موفق عینالی، نشان‌دهنده نگاه توسعه‌محور مدیریت شهری است
پ
پ


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی با ارزشمند خواندن طرح‌های تفرجگاه عینالی گفت: اجرای طرح موفق در این تفرجگاه، از نگاه توسعه‌محر مدیریت شهری تبریز حکایت دارد.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش که به همراه قائم‌مقام وزیر کشور از پروژه‌های تفرجگاه عینالی بازدید می‌کرد، اظهار امیدواری کرد با استمرار حمایت ها و همکاری مضاعف مسئولین استانی و شهری در آینده نزدیک شاهد توسعه هرچه بیشتر این تفرجگاه باشیم.

خدابخش در بازدید خود از دریاچه داغ گولی و نگارخانه عینالی بیان نمود: احداث دریاچه۵۴ هزار مترمکعبی  در ارتفاعات عینالی در نوع خود بی‌نظیر است و زیبایی خاصی به مجموعه عینالی بخشیده است؛ با بهره برداری از نگارخانه عینالی و ایجاد امکانات رفاهی تفریحی و اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده پیرامون دریاچه، این مجموعه به محلی مناسب برای تفرج مهمانان و شهروندان عزیز تبریز تبدیل خواهد شد.

وی طرح جنگلکاری ۲۰۰ هکتاری عینالی را طرحی موفق خواند و گفت: با اضافه‌شدن ۲۰۰ هکتار درختکاری به محدوده ۴۰۰ هکتاری شاهد تحولی چشمگیر در توسعه فضای سبز تفرجگاه عینالی خواهیم بود.

 استاندار آذربایجان شرقیاضافه کرد: منطقه دارای چشم انداز و طبیعت بکر زیبا و دیدنی است و علاوه بر تأثیر این طرح در تلطیف هوای تبریز و افزایش سرانه فضای سبز، موجب توسعه گردشگری در این منطقه خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.