حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور کارکنان در ادارات تبریز با یک سوم نیروی انسانی امکان پذیر است

شناسه : 61003 24 آگوست 2021 - 15:45 955 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، بهروز مهدوی روز سه شنبه، دوم شهریورماه  با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است. وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان پابرجاست، افزود: واکسیناسیون مانع […]

حضور کارکنان در ادارات تبریز با یک سوم نیروی انسانی امکان
پذیر است
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، بهروز مهدوی روز سه شنبه، دوم شهریورماه  با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان پابرجاست، افزود: واکسیناسیون مانع ابتلا به کرونا را نمی شود و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلا در شهرستان سه برابر و فوتی ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو نیز با رعایت پروتکل ها می توانند فعالیت کند و گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.

مهدوی با بیان اینکه تاکسی ها و اتوبوس های شرکت واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی ها باید با سه نفر و اتوبوس ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمن اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

فرماندار تبریز افزود: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده که تمام بوستان ها و پارک ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل گلی و عینالی صرفا برای پیاده روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24312

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.