حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شرایط جدید تامین ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی ایران

شناسه : 12819 15 آوریل 2018 - 3:47 358 بازدید

تبریز ما: متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کنند. به گزارش تبریز ما، متقاضیان دریافت ارز مسافرتی که از طریق فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره )،اصفهان،شیراز،تبریز،ارومیه و اهواز به خارج از کشور سفر می نمایند می توانند برای دریافت حواله ارز مسافرتی به شعب منتخب مراجعه نمایند. بر […]

شرایط جدید تامین ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی ایران
پ
پ


تبریز ما: متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

به گزارش تبریز ما، متقاضیان دریافت ارز مسافرتی که از طریق فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره )،اصفهان،شیراز،تبریز،ارومیه و اهواز به خارج از کشور سفر می نمایند می توانند برای دریافت حواله ارز مسافرتی به شعب منتخب مراجعه نمایند.

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در باره یکسان سازی نرخ ارز،متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید نسبت به پرداخت معادل ریالی ارز مسافرتی در شعب مذکور اقدام و در مقابل رسید/حواله ارزی دریافت نمایند.

پرداخت ارز مسافرتی در باجه های بانک ملی ایران مستقر در مبادی خروجی(پس از باجه کنترل گذرنامه) در مقابل رسید/حواله ارزی متقاضی انجام می شود.

ارز مسافرتی برای یکبار در سال به میزان ۵۰۰ یورو(برای کشورهای مشترک المنافع و هم مرز غیر از عراق و  عربستان) و برای سایر کشور ها حداکثر ۱۰۰۰ یورو در باجه های خروجی فرودگاه های یاد شده در قبال ارائه رسید/حواله صادره پرداخت می شود‌.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.