حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زمان ثبت‌نام در مدارس ورزشی شهرداری تبریز مشخص شد

شناسه : 13426 11 ژوئن 2018 - 2:45 282 بازدید

تبریز ما: زمان ثبت‌نام در مدارس ورزشی شهرداری تبریز که در هفت رشته به فعالیت خواهند پرداخت، مشخص شد. بر اساس جلسه ای که با حضور قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز با معاون اداری مالی و معاونت ورزش این سازمان پیرامون آکادمی‌های تخصصی و مدارس ورزشی شهرداری تبریز برگزار ضمن بررسی مسائل مربوطه، مقرر […]

زمان ثبت‌نام در مدارس ورزشی شهرداری تبریز مشخص شد
پ
پ


تبریز ما: زمان ثبت‌نام در مدارس ورزشی شهرداری تبریز که در هفت رشته به فعالیت خواهند پرداخت، مشخص شد.

بر اساس جلسه ای که با حضور قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز با معاون اداری مالی و معاونت ورزش این سازمان پیرامون آکادمی‌های تخصصی و مدارس ورزشی شهرداری تبریز برگزار ضمن بررسی مسائل مربوطه، مقرر شد اقدامات لازم جهت ثبت‌نام مدارس ورزشی شهرداری تبریز فراهم‌شده و نام نویسی مدارس فوتبال، والیبال، بسکتبال، تکواندو، جودو، شنا و اسکیت از 22 خردادماه لغایت 5 تیرماه انجام شود.

ثبت‌نام در این مدارس ویژه دختران و پسران بوده و تحویل کوله‌پشتی با البسه ورزشی رایگان، برگزاری اردو و استخر از جمله امتیازات ثبت‌نام در این مدارس است. همچنین بهترین نفرات این مدارس برای حضور در آکادمی‌های تخصصی و تیم‌های پایه شهرداری تبریز انتخاب می‌شوند.

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به معاونت ورزش سازمان ورزش شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش به صورت حضوری مراجعه نمایند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.