حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر احمد علیرضا بیگی: فشار دولت بر مجلس برای پذیرش FATF

شناسه : 13516 21 ژوئن 2018 - 9:13 877 بازدید

بیگی از فشار دولت‌مردان بر نمایندگان مجلس جهت تصویب FATFخبر داد و این اقدام را در راستای شوک الکتریکی و تنفس مصنوعی به بیمارنگون بخت برجام دانست. احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با عنوان «سخنی با مردم» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وزگاری نه چندان دور جامعه را با وعده‌‌های فراوانی به […]

دکتر احمد علیرضا بیگی: فشار دولت بر مجلس برای پذیرش FATF
پ
پ

بیگی از فشار دولت‌مردان بر نمایندگان مجلس جهت تصویب FATFخبر داد و این اقدام را در راستای شوک الکتریکی و تنفس مصنوعی به بیمارنگون بخت برجام دانست.
احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با عنوان «سخنی با مردم» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وزگاری نه چندان دور جامعه را با وعده‌‌های فراوانی به دو قطب تقسیم کردند، برجامیان و غیر برجامیان! اتهامات ناروا نثار دلسوختگان انقلاب اسلامی شد، اظهار شادمانی‌ها و تبریک گفتن‌ها صورت گرفت، کسانی حرف‌هایی زدند که با توجه به سابقه و گذشته‌شان از آنان بعید می‌نمود، پیر دیر انقلاب همواره اظهار نگرانی کرد و …
حال شده است آنچه نباید می‌شد، سراب برجام فرو ریخته و کشتی آن‌ها در حال غرق شدن است. ناخدایان این کشتی هنوز حاضر نیستند بپذیرند که علیرغم تجربه گذشه رفتار غرب، هزینه بسیار گزافی را به کشور تحمیل کرده‌اند. بهترین نشانه برای عدم پذیرش این واقعیت پافشاری بر FATF است! آنها الحاق جمهوری اسلامی ایران را به این پیمان بمثابه شوک الکتریکی و تنفس مصنوعی به بیمارنگون بخت برجام می‌دانند و تصور می‌کنند می‌توانند حیات را در لحظه‌های طلائی به بیمار بازگردانند.
برای همین همزمان با نشست‌های مختلف با اتحادیه اروپا در داخل کشور خانه ملت را تحت فشار قرار داده‌اند که الحاق به این پیمان را به تصویب برسانند. هستند در مجلس کسانی که حیات سیاسی‌شان به برجام گره خورده است، کما اینکه آنها نیز در تب و تاب بهره گیری از فرصت طلائی برای نجات برجام هستند و از قمار کردن اندک سرمایه باقیمانده‌شان دیگر واهمه‌ای ندارند چراکه اگر این بیمار به حیات بازنگردد دیگر هیچ ندارند.
همه پل‌های پشت سر خراب شده است، جدال امروز مجلس حکایت از همین اظطرار و اضطراب می‌کند که البته این جدال سبب تمیز دادن بسیاری از موضوعات شبهه ناک که موجب گیجی و سردرگمی مردم بود نیز شده است. اکنون غبار ما فرونشسته است، برجامیان مغروق هم در پذیرفتن FATF تامل می‌کنند. صحن علنی مجلس شاهد این درنگ بود، کسانی آن روز نامه می‌گردانیدند و می چرخانیدند که دو ماه تامل کنیم و دیگر از آن پذیرش بیست دقیقه‌ای خبری نبود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.