حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کمالوند از سرمربیگری تراکتور کناره‌گیرى کرد

شناسه : 61543 09 سپتامبر 2021 - 23:58 511 بازدید

سرمربی تیم تراکتور تبریز کناره گیری خود از سمتش را اعلام کرد. به گزارش تبریز ما؛ فراز کمالوند که حدود یکماه قبل هدایت تیم تراکتور تبریز را برعهده گرفته بود، در روزهای گذشته تمرینات را هم زیر نظر گرفت تا بازیکنان را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند. در این میان اما جدا شدن […]

کمالوند از سرمربیگری تراکتور کناره‌گیرى کرد
پ
پ

سرمربی تیم تراکتور تبریز کناره گیری خود از سمتش را اعلام کرد.

به گزارش تبریز ما؛ فراز کمالوند که حدود یکماه قبل هدایت تیم تراکتور تبریز را برعهده گرفته بود، در روزهای گذشته تمرینات را هم زیر نظر گرفت تا بازیکنان را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند.
در این میان اما جدا شدن بیش از دوازده بازیکن فصل گذشته ،مسائل مالی و بدهی ها و مشکلات مربوط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور که حتى کار را تا کناره گیرى از لیگ قهرمانان آسیا جلو برد ، سبب شد تا فراز کمالوند عطای ماندن در این تیم را به لقایش ببخشد.
با جدا شدن کمالوند از تراکتور یک مشکل جدید هم به مشکلات فراوان تیم محبوب تبریزى ها اضافه خواهد شد. البته برخى دلیل این کناره گیرى را جدایى احتمالى مالک باشگاه تراکتور می‌دانند که سابقه همکارى دیرینه اى با فراز کمالوند داشتند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131987

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.