حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تکمیل جداره‌سازی پیاده‌راه حرمخانه توسط شهرداری منطقه ۸

شناسه : 10698 13 ژانویه 2018 - 7:49 524 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز از تکمیل جداره سازی محور حرمخانه بازار و تبدیل این مسیر تاریخی به محور گردشگری تبریز خبر داد.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ ، محبوب تیزپاز با اشاره به طرح جداره سازی و کف سازی محور حرمخانه در شرق بازار تبریز اظهار داشت: حرمخانه، […]

تکمیل جداره‌سازی پیاده‌راه حرمخانه توسط شهرداری منطقه ۸
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز از تکمیل جداره سازی محور حرمخانه بازار و تبدیل این مسیر تاریخی به محور گردشگری تبریز خبر داد.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ ، محبوب تیزپاز با اشاره به طرح جداره سازی و کف سازی محور حرمخانه در شرق بازار تبریز اظهار داشت: حرمخانه، مسیر اصلی و قدیمی دسترسی به شرق بازار تبریز است که با فعالیت شبانه‌روزی عوامل، همزمان با آغاز تبریز۲۰۱۸، به شکل سنتی جداره سازی و آماده میزبانی از گردشگرانی شده‌است.

تیزپاز با اشاره به اینکه طول این مسیر ۲۲۰ متر است، افزود: این طرح با همکاری استانداری آذربایجان شرقی و با پشتکار عوامل عمرانی منطقه ۸، سرعت گرفته و در کمترین زمان ممکن اجرا شده‌است.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، سیما و منظر عمومی مسیر حرمخانه متحول شده و همگون با بافت تاریخی بازار ساماندهی شد.

شهردار منطقه ۸ در پایان از ادامه عملیات ساماندهی و حذف آلودگی های بصری این محور طی روزهای آتی خبر داده و اظهار امیدواری کرد این پروژه که شامل کفسازی، جداره سازی، حذف زواید بصری و اجرای شبکه زیرزمینی شبکه برق و مخابرات در محور حرمخانه است، در دهه فجر امسال افتتاح شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.