حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تلاش تراکتورسازی برای وداع آبرومندانه با لیگ قهرمانان آسیا

شناسه : 12875 17 آوریل 2018 - 3:26 502 بازدید

تبریز ما: تراکتورسازی و الغرافه قطر در حالی فردا به مصاف هم می‌روند که با توجه به شرایط گروه A  لیگ قهرمانان آسیا، دیدار این ۲ تیم تشریفاتی است.  تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین دیدار خود از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 19 فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف الغرافه […]

تلاش تراکتورسازی برای وداع آبرومندانه با لیگ قهرمانان آسیا
پ
پ


تبریز ما: تراکتورسازی و الغرافه قطر در حالی فردا به مصاف هم می‌روند که با توجه به شرایط گروه A  لیگ قهرمانان آسیا، دیدار این ۲ تیم تشریفاتی است.

 تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین دیدار خود از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 19 فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف الغرافه قطر می‌رود.

شاگردان ارطغرول ساغلام در 5 دیدار گذشته خود، 2 تساوی و 3 شکست تجربه کرده‌اند تا با کسب تنها 2 امتیاز از 15 امتیاز ممکن، در رده چهارم جدول گروه A  لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند. تراکتورسازی در حالی فردا به مصاف الغرافه می‌رود که در هفته گذشته این رقابت‌ها، تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه A این مسابقات مشخص شد.

با توجه به صعود الاهلی عربستان و الجزیره امارات به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دیدار فردا برای تراکتورسازی و الغرافه، دیداری تشریفاتی و دوستانه محسوب می‌شود اما با توجه به ناکامی‌های تراکتورسازی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، سرخ‌پوشان در این دیدار به دنبال پیروزی هستند تا با پیروزی از لیگ قهرمانان خداحافظی کنند.

تراکتورسازی در 5 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان، 7 گل خورده و تنها یک بار موفق به گشودن دروازه حریفان خود شده که این آمار در نوع خود نشان‌دهنده ضعف سرخ‌پوشان در خط دفاعی و خط حمله بوده است. شاگردان ساغلام علی‌رغم عملکرد خوب و ارائه بازی‌های تماشاگرپسند، موفق نشده‌اند امتیازات لازم را کسب کنند و همین مسئله نیز موجب نارضایتی هواداران شده است.

الغرافه نیز در 5 بازی قبلی خود یک پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست تجربه کرده است. این تیم 9 گل زده و 8 گل خورده نیز در کارنامه دارد. الغرافه با 5 امتیاز در رده سوم جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

تراکتورسازی در هفته دوم فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه قطر رفت و در روزی که بازیکنان این تیم اشتباهات فاحشی داشتند با 3 گل از میزبان خود شکست خورد. مهدی طارمی به ترتیب در دقایق 11 و 4+90 این بازی برای الغرافه گلزنی کرد. در دقیقه 21 بازی نیز گریگوف سیمه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این بازی با برتری سه-صفر قطری‌ها به پایان برسد.

نکته قابل‌توجه در رابطه با دیدار رفت 2 تیم، از دست دادن 2 پنالتی توسط بازیکنان تراکتورسازی و الغرافه است. مهدی مهدی پور در دقیقه 39 یک ضربه پنالتی برای تراکتورسازی از دست داد. مهدی طارمی نیز در دقیقه 76 نتوانست از موقعیت پنالتی استفاده کند.

تراکتورسازی و الغرافه در حالی به مصاف هم می‌روند که سرمربی الغرافه از عملکرد تیمش رضایت داشته و امیدوار است در بازی فردا نیز 3 امتیاز را بگیرد اما در آن سوی میدان، ارطغرول ساغلام با اشاره به شرایط نامناسب تیمش گفت: “آرزو داشتم در شرایطی مناسب و بهتر به مصاف الغرافه قطر برویم.”

از نکات قابل توجه در رابطه با دیدار فردا، اعتصاب بازیکنان تراکتورسازی پیش از این دیدار بود. تراکتوری‌ها علی‌رغم دریافت 10 درصد دیگر از قرارداد خود، خواهان دریافت 20 درصدی قراردادشان بودند که همین مسئله موجب تعطیلی تمرین روز گذشته تراکتورسازی شد. سرخ‌پوشان تا بدین جای کار 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

از سوی دیگر تراکتورسازی در حالی که فردا به مصاف الغرافه می‌رود، اردوی پیش از بازی خود را لغو کرده و بازیکنان این تیم پس از تمرین امروز به خانه‌هایشان رفتند تا فردا پس از حضور در هتل پارس تبریز، راهی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شوند.

با توجه به شرایط این دیدار، الغرافه با تیم کامل خود در تبریز حضور نیافته و وسلی اسنایدر به همراه چند بازیکن دیگر این تیم به تبریز نیامده‌اند.

به گزارش تسنیم، قضاوت دیدار تراکتورسازی و الغرافه قطر که از ساعت 19 فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود، بر عهده علی صباح از عراق است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.