حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دو تراکتوری سابق در راه بازگشت به تبریز

شناسه : 61616 21 سپتامبر 2021 - 23:51 2729 بازدید

باشگاه تراکتور به دنبال جذب دو بازیکنی است که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن این باشگاه را داشته اند. به گزارش تبریز ما؛ محمد ایرانپوریان بعد از یک فصل حضور در آلومینیوم اراک به کار خود در این تیم پایان داد. او که از سپاهان راهی اراک شده بود اینک در آستانه بازگشت به […]

دو تراکتوری سابق در راه بازگشت به تبریز
پ
پ

باشگاه تراکتور به دنبال جذب دو بازیکنی است که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن این باشگاه را داشته اند.
به گزارش تبریز ما؛ محمد ایرانپوریان بعد از یک فصل حضور در آلومینیوم اراک به کار خود در این تیم پایان داد. او که از سپاهان راهی اراک شده بود اینک در آستانه بازگشت به تبریز و حضور دوباره در تیم تراکتور قرار گرفته است.
بر اساس شنیده ها از منابع آگاه محمد ایرانپوریان با مسئولان باشگاه تراکتور به توافقات خوبی دست پیدا کرده و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی با سرخ پوشان قرارداد امضا خواهد کرد. این مدافع راست شیرازی هنوز در تبریز دیده نشده است.
ایرانپوریان از مرصاد و فجر فوتبال خود را شروع کرد و سپس در شهرداری تبریز حضور یافت؛ اوج دوران فوتبال او در تراکتور بود؛ او طی ۶ سال در تراکتور به یکی از مهره های ثابت این تیم تبدیل شد و پس از جدایی از جمع سرخ پوشان دو فصل را در سپاهان توپ زد و سپس راهی آلومینیوم اراک شد.
دیگر بازیکنی که پیش از این سابقه حضور در تراکتور را داشته و مسئولان این باشگاه به دنبال جذب وی هستند، یوسف سیدی است؛ بازیکنی که با درخشش در ماشین سازی و گسترش خیلی زود خود را مطرح کرد اما نتوانست این روند را ادامه دهد. او در دوران توشاک به تراکتور پیوست اما خیلی زود قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و اینک در آستانه بازگشت دوباره به جمع سرخ پوشان تبریز قرار گرفته است.
یوسف سیدی که سابقه کار کردن زیر نظر فیروز کریمی در گسترش فولاد را دارد این روزها در تمرینات تراکتور حضور پیدا می کند و در صورت تایید فنی از سوی مربیان این تیم قرارداد خود را با باشگاه تبریزی منعقد خواهد کرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/132237

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.