حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

با برنامه های مختلف امکانات را در اختیار همه مردم قرار میدهیم/ تبریز چرا در تیم ملی فوتبال نماینده ای ندارد؟

شناسه : 13250 15 می 2018 - 3:08 438 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: می‌خواهیم با برنامه‌های مختلف امکانات را در اختیار همه مردم قرار دهیم تا کسانی که استعداد و علاقه دارند، بتوانند ورزش کنند. به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی گفت: چطور است که ما 2 تیم لیگ برتری، 2 تیم دسته یکی و… داریم ولی در تیم ملی […]

با برنامه های مختلف امکانات را در اختیار همه مردم قرار میدهیم/ تبریز چرا در تیم ملی فوتبال نماینده ای ندارد؟
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: می‌خواهیم با برنامه‌های مختلف امکانات را در اختیار همه مردم قرار دهیم تا کسانی که استعداد و علاقه دارند، بتوانند ورزش کنند.

به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی گفت: چطور است که ما 2 تیم لیگ برتری، 2 تیم دسته یکی و… داریم ولی در تیم ملی نماینده‌ای از تبریز حضور ندارد؟ علی‌رغم تمام هزینه‌ها هنوز نتوانسته‌ایم به حق خودمان برسیم. نتیجه مهم است اما در کنار آن برایمان اهمیت دارد که جوانان تبریز در تیم‌هایمان حضور داشته باشند. این برای ما در سازمان ورزش یک دغدغه بوده و هست، اعضای شورای شهر نیز چکیده محلات تبریز هستند و در راستای توسعه ورزش همگانی تلاش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز ادامه داد: اعضای شورا بر ما تکلیف کرده‌اند که در ورزش همگانی و پایه کار کنیم. اگر سازمان ورزش یک زمین یا سالن دارد با پول مردم ساخته‌شده و هیچ‌کس نمی‌تواند در مورد آن مدعی شده یا منتی بر مردم بزند. این امکانات باید در اختیار شهروندان باشد و تنها کاری که کرده‌ایم این است که می‌خواهیم با برنامه‌های مختلف امکانات را در اختیار همه مردم قرار دهیم تا کسانی که استعداد و علاقه دارند، بتوانند ورزش کنند.

وی افزود: پول نباید عامل پیشرفت باشد، ورودیه این المپیاد و مسابقات را رایگان کردیم و لباس را هم رایگان می‌دهیم، هرگز هزینه‌ای برای ورزش از شما نمی‌گیریم، برای مربیان پایه نامه نوشته و خواهش کردیم در مسابقات تمام رده‌ها حضورداشته و جوانان با استعداد را شناسایی کنند تا در ادامه این استعدادها را به صورت رایگان در طول سال در آکادمی‌ها آموزش دهیم. نمی‌خواهیم فقط یک بار مسابقات برگزار شود.

دکتر رحیمی با اشاره با استقبال خوب ورزش دوستان از مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 گفت: هنر ورزش این است که امروز همه با نشاط اینجا هستیم، افراد شناخته شده جهان هم بیشتر از ورزش هستند چون مردم ورزش را دوست دارند. اگر چند میلیارد هزینه می‌کردیم نمی‌توانستیم این نشاط را به وجود بیاوریم. این مسابقات یک آغاز برای المپیاد ورزش محلات تبریز است که در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود. شما این المپیاد را با فوتسال آغاز می‌کنید و دیگر ورزش دوستان با برگزاری دیگر رشته‌های ورزشی آن را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: تمام سالن‌های سازمان ورزش شهرداری تبریز در اختیار شما هستند و امیدواریم مسابقات به خوبی برگزار شود، بعد از فوتسال مسابقات در بسکتبال، والیبال دو و میدانی و… شروع می‌شود. ما از کسی هزینه دریافت نکرده و لباس رایگان می‌دهیم و انتظار داریم از این مسابقات استقبال شود. بعد از آن نیز آکادمی‌های تخصصی را افتتاح می‌کنیم.

دکتر رحیمی با اشاره به استعدادیابی در این مسابقات گفت: ما سه زمین چمن و 17 چمن مصنوعی داریم، هدف ما این است که استعدادهای برتر این مسابقات را از اقشار مختلف شناسایی کرده و با تأمین لباس‌های ورزشی، مربیان حرفه‌ای و… در طول سال آموزش دهیم، یعنی مدرسه فوتبالی به بزرگی تبریز ایجاد می‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت‌های شهردار تبریز از ورزش همگانی گفت: خوشبختانه شهردار تبریز همیشه حمایت خوبی از ورزش داشته‌اند و هرگز ما را دست خالی نگذاشته‌اند. فکر می‌کنم در مسابقات با نظر لطف شهردار محترم، جوایز خوبی برای تیم‌های برتر در نظر می‌گیریم و امیدوارم در کنار کسب نتایج مناسب، اخلاق‌مداری را هم نشان دهیم. تبریز همان است و هنوز هم جوانمردان از محلات این شهر بیرون می‌آیند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.