حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث خیابان شهید برگی لاله

شناسه : 7385 12 اکتبر 2017 - 13:38 277 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه هفت تبریز از احداث خیابان شهید برگی لاله خبرداد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت تبریز علی فرخی افزود: این خیابان با هدف اصلاح معابر و شبکه های ارتباطی، تسهیل عبور مرور وسایل نقلیه و رفع مشکل چندین ساله اهالی محل که به دلیل […]

احداث خیابان شهید برگی لاله
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه هفت تبریز از احداث خیابان شهید برگی لاله خبرداد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت تبریز علی فرخی افزود: این خیابان با هدف اصلاح معابر و شبکه های ارتباطی، تسهیل عبور مرور وسایل نقلیه و رفع مشکل چندین ساله اهالی محل که به دلیل احداث ایستگاه مترو مسیر اصلی  رفت و آمد آنها با مشکلاتی مواجه بود، اتمام هر چه سریعتر عملیات عمرانی خیابان شهید برگی لاله در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: طول این مسیر 300 متر است که عملیات جدول گذاری آن به پایان رسیده و بزودی زیرسازی و آسفالت ریزی آن نیز شروع خواهد شد.

فرخی تصریح کرد: این مسیر منتهی به میدان شهدای لاله است که  با احداث آن اهالی محلات لاله غربی و ساکنین مجتمع های مسکونی به سهولت می توانند به مسیرهای اصلی دسترسی پیدا کنند.

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.