حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای “ناحیه محوری” طرح جامع خدماتی و زیباسازی “گوزل تبریزیم” در سال جدید

شناسه : 12854 16 آوریل 2018 - 10:01 213 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: در راستای اصلاح فرآیند مطلوب کاری،توزیع مناسب مسئولیتها و ایجادانگیزه بیشترکاری دربین همکاران خدمات مناطق ونیزدسترسی آسان مردم به خدمات شهرداری و حل سریع مشکلات آنان سیستم”ناحیه محوری”در شهرداری تبریز ایجاد می شود. به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی افزود: علاوه براین و درجهت  […]

اجرای “ناحیه محوری” طرح جامع خدماتی و زیباسازی “گوزل تبریزیم” در سال جدید
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: در راستای اصلاح فرآیند مطلوب کاری،توزیع مناسب مسئولیتها و ایجادانگیزه بیشترکاری دربین همکاران خدمات مناطق ونیزدسترسی آسان مردم به خدمات شهرداری و حل سریع مشکلات آنان سیستم”ناحیه محوری”در شهرداری تبریز ایجاد می شود.

به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی افزود: علاوه براین و درجهت  ارزیابی نیازها و پاسخگوئی سریع به خواسته های به حق همشهریان  و توزیع مناسب امکانات و خدمات در مناطق مختلف تبریز پيش بيني ميشود اجرای این طرح نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در این طرح مسئول ناحیه دارای اختیارات ویژه ای در زمینه برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای امورات حوزه تعریف شده خود خواهد داشت که این امرنیز موجب تسهیل در انجام امورات ، تمرکز زدایی، استفاده بهتر از ظرفیت و امكانات نواحي و توانائیهای همکاران و در نتیجه نگهداری مطلوب حوزه مربوطه خواهد شد.
معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز، متذکر شد: طرح “ناحیه محوری” برای اولین بار است که در تبریز اجرا می شود که با استقرار کامل این سیستم در حوزه خدمات شهری شاهد تحول در بخش خدمات رسانی به مردم شریف و فهیم تبریز بوده و گام مؤثری در جهت توسعه پایدار شهری برداشته می شود.
وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همیاری شهروندان عزیز و با اجرای شایسته این طرح بتوانیم گامهای مؤثری در پاکیزگی و زیباسازی هرچه بیشتر شهری برداشته و موجبات رضایتمندی بیش از پیش همشهریان عزیز را فراهم آوریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.