تبریز ما: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در راستای تبلیغ رویداد ملی تبریز2018 تبلیغات محیطی سه زبانه را در ورزشگاه یادگار امام اجرا کرد.
به گزارش تبریز ما، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات که از چند شبکه پخش می شد فرصت مناسبی برای تبلیغ رویداد ملی تبریز2018 بود.
به همین منظور اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تبلیغات محیطی سه زبانه به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی در ورزشگاه یادگار امام (ره) را اجرا کرد.
استفاده از ظرفیت ورزش برای تبریز2018 یکی بهترین شیوه ها برای تبلیغ رویداد ملی تبریز2018 و تقویت صنعت گردشگری ورزشی به حساب می آید.
تبریز ما: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در راستای تبلیغ رویداد ملی تبریز2018 تبلیغات محیطی سه زبانه را در ورزشگاه یادگار امام اجرا کرد.
به گزارش تبریز ما، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات که از چند شبکه پخش می شد فرصت مناسبی برای تبلیغ رویداد ملی تبریز2018 بود.
به همین منظور اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تبلیغات محیطی سه زبانه به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی در ورزشگاه یادگار امام (ره) را اجرا کرد.
استفاده از ظرفیت ورزش برای تبریز2018 یکی بهترین شیوه ها برای تبلیغ رویداد ملی تبریز2018 و تقویت صنعت گردشگری ورزشی به حساب می آید.
[ad_2]
منبع : shahryarnews |
ثبت دیدگاه